JO!

Jossans knegarlista

Publicerad 2013-08-24 15:13:54 i Allmänt

Jonnas knegarlista a la Jossan


Vad är ditt fullständiga namn?
Elin Sara Josefine Bergsten

När är du född?
Artonde oktober nittonhundranittio


Vilken är din familj?
Jag är mig egen lilla familj i mitt eget bo såklart. Sen är jag mamma och Kim en familj... sen är ju pappa min familj också... sen är ju Knut och Daniel min lilla extrafamilj... och Johanna är min kusinsyster... Men min släktfamilj är ju ganska stor...

Vad gör dig lycklig?
Jag gör  mig lycklig. Att ha balans, att inte lägga min lycka i andras händer. Ta ansvar för min egen lycka och att göra vad jag kan för att inte dra ner andras lycka utan sprida min egen lycka. Haha flum.

Vilken är veckans bästa dag?
Den som varken är stressig eller händelselös.

Vad är din största svaghet?
Min obalans

Vilka är dina starkaste sidor?
Min förmåga att anpassa mig och se mina svagheter

Vilken var den senaste filmen du såg?
citizen kane, fast bara halva...


Vad var det bästa som hände under 2012?
Hände en del 2012... Blev tillsammans med Jens, Mamma köpte sitt drömhem, Bebisar etc

Vad arbetar du med?
Gymreceptionist, pluggar idrottsvetenskap, kostvetenskap. Sa upp mig från Ledsagare, Hundrastare och Sjöräddningen...

Vad var ditt senaste inköp?
Midnattsloppettröjan... fast den hämtade jag ju bara ut... annars en snuttefilt till nya brorsdottern..

Vilken är din favoritdoft?
höstluft

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela