JO!

Alla <3-ns dag

Publicerad 2013-02-14 17:18:17 i

Är alla singlars stora skräck. OMG! Ensammast i världen. Ingen tycker om mig buhu.
Så kanske det kan vara men jag kickar fan as idag. Upp sviiiintidigt. Trotsade min trötta kropp gick på kemilektion för att sedan dra och klättra i över två timmar därefter ut på promenad med Emelie runt labra. Kände knappt igen mig och där har jag hängt hela mitt liv. Sjukt.
Hemma hos kära mor nu, droppat av en chokladask och önskat ett glad alla hjärtans dag. :D
Nu ska jag snart iväg och sparkas på riktigt. Yay!
Hoppas du och din man har en underbar dag lilla hoppetossan.
Massa kärlek till dig. Och alla andra men jag tror bara det är du som läser ;)
Puss<3

Kommentarer

Postat av: Jossan

Publicerad 2013-03-01 23:11:13

Du är super!

hade en fin kväll!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela