JO!

Fett

Publicerad 2013-02-12 21:54:29 i Allmänt

med jordnötssmör. Är det. Kung Markattas undviker vi dock i framtiden. smakar uuuush och blä. (åt upp hela burken ändå. varför? *snålast i stan*)

aja livet hoppar ibland över på ens egna sida. Älskar helt plötsligt att finnas till. Jag älskar min kära bloggkamrat Josefine, jag älskar thai-boxningen jag älskar havregrynsgröt, jag älskar sol.. listan kan jag nog göra längre men orkar inte tänka mer. älskar för mycket. haha
yep kommit hem från träningen precis. Därför så lyriskt euforisk.

Kommer i mina små inlägg inte skriva ut namn på alla mina män utan bara nämna dem med första bokstaven. Yep de är mina.

Ajuste. Ska leta upp någon spännande lista åt oss som vi ska fylla i. så vi vet all den där lilla men livsnödvändiga informationen om varandra. såsom favoritfärg och om man är kär just precis nu.

 OBS. KÖP EJ. Inte ens om det är den enda sorten som finns.

Hejdå från denna tjej.

Kommentarer

Postat av: Jossan

Publicerad 2013-03-01 23:13:17

Va?? Den är ju asgod!

Kärlek all over!

Postat av: jonna

Publicerad 2013-03-01 23:20:08

haha neeej. smakade på riktigt skit :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela