JO!

Knegarlistan

Publicerad 2013-03-05 02:37:23 i

Häckar på jobbet. Listar återigen


Vad är ditt fullständiga namn?
Jonna Rebecka ojala burman

När är du född?
Nionde november nittonhundranittio


Vilken är din familj?
Mamma pappa Emma och Molly.
Nu känner jag mig även fri att räkna mig i min egna lilla familj. Beståendes av bara mig :3
Hehhh. *forever alone*

Vad gör dig lycklig?
Umgås med fantastiska Josefine, möta nya spännande människor, umgås med andra fina vänner så kanske inte bara Josefine ;)
min familj, laga mat äta mat intressanta underhållande diskussioner, roliga aktiviteter, träna



Vilken är veckans bästa dag?
Tisdagar och torsdagar. Boxningen sitter som ett smäck

Vad är din största svaghet?
Att jag ofta känner mig ensam. Fast jag nog egentligen inte är det. Men den känslan gör en väldigt svag. Jobbar på de <3
Och himla sämst på känslor som inte är "buuuhuuuu är så ledsen och det är synd om mig. "

Vilka är dina starkaste sidor?
Är väl rätt duktig på att vara min egen. Ingen annan får komma och trampa i mitt liv och ställa sig i min väg. Att jag är öppen och tycker om de flesta

Vilken var den senaste filmen du såg?
Stardust. Har du inte sett den jossan så gör det. Kolla på den med Jens. Lite saga/fantasy. Fin film :)


Vad var det bästa som hände under 2012?
Oj verkligen inte mitt år men det bästa... började boxningen, började studera, insåg att jag behövde hjälp, sökte hjälp, lämnade a, flyttade hemifrån, blev megabra kompis med mamma, blev kompis med Emma
Ja. Det jag kommer på just nu


Vad arbetar du med?
Massa olika. Exakt precis just nu på äldreboendet men annars lite personlig assistent ledsagare. För att gå lite djupare in i frågan så jobbar jag väl även med mig själv. Råda bot på tråkigheterna i mitt lilla huvve. På god väg.

Vad var ditt senaste inköp?
Förrutom lite råvaror till kylen så var det två par jeans. Snygga som fääään

Vilken är din favoritdoft?
Där i början på jul. Glöggen nybakade pepparkakor lussekatt. nä fan. När våren börjar. Solstrålar som letar sig in i näsan nomnomnom

Ta hand om dig <3
Frågade för övrigt om varför han bor hemma. Fick ett helt okej svar

Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2013-03-05 02:39:13

Haha insåg precis vad som händer med dina tankar när jag väljer den bilden under sista meningen. Hahaha lol. Bilden har inget med nåt o göra. Bara en rolig bild

Så nu har jag förklarat mig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela